pretragaPretraga

click

postanski brojeviPoštanski brojevi

Mjesto
Traži

Broj
Traži

nove uslugeNove usluge

Obrasci za penzionere
Elektronsko slanje novca u Srbiju i Crnu Goru
Usluge mjenjačkih poslova

aktulenostiAktuelnosti

Mar

04

BH Pošta organizira Takmičenje u dizajniranju dječije poštanske marke


“JP BH Pošta” d.o.o. Sarajevo i ove godine organizira Takmičenje u dizajniranju dječije poštanske marke. Tema takmičenja je: “Kako muzika može utjecati na naše živote?” Prvonagrađeni rad bit će motiv za dizajniranje poštanske marke, a drugonagrađeni rad bit će motiv za FDC (kovertu prvog dana). Planirano je da dječija poštanska marka i FDC budu izdati 09. oktobra 2014. godine, na Svjetski dan pošte. Tog dana bit će upriličena i dodjela nagrada pobjednicima takmičenja.

BH Pošta poziva sve osnovne škole u Bosni i Hercegovini i učenike da uzmu učešće u ovom natjecanju, iskažu talenat i pošalju nam svoje radove na zadanu temu. Propozicije takmičenja su:

1.    Likovni rad treba da sadrži navedenu tematiku,

2.    Format rada: ne veći od formata A3,

3.    Tehnika: Izbor papira i likovne tehnike u potpunosti je prepušten autoru,

4.    Reprodukcije fotografija neće se uzimati u razmatranje,

5.    Ukoliko dizajn sadrži nečiji lik, fotografiju, logo i slično, potrebno je da ima odgovarajuću autorizaciju u cilju zaštite intelektualne svojine,

6.    U likovno rješenje ne treba unositi: ime učenika, logo BH Pošte, niti nominalnu vrijednost izraženu u brojkama, kao ni naziv države,

7.    Obavezno na poleđini rada grafitnom olovkom napisati ime i prezime učenika, godinu rođenja i razred, školu, adresu i broj telefona.

Učenici radove mogu slati do 31. maja 2014. godine poštom na adresu: “JP BH Pošta” d.o.o. Sarajevo, Služba marketinga, Ul. Obala Kulina bana 8, 71000 Sarajevo, i to jedan rad u jednoj koverti sa nalijepljenom poštanskom markom. Radove treba upakirati između dva čvršća papira ili kartona, tako da se ne presavijaju ili izlome prilikom transporta.

Kao i ranijih godina, i ovog puta očekujemo mnogo izvanrednih radova kako bismo izabrali najbolja likovna rješenja za dizajniranje dječije poštanske marke i FDC-a. 


arhivaarhiva