pretragaPretraga

click

postanski brojeviPoštanski brojevi

Mjesto
Traži

Broj
Traži

nove uslugeNove usluge

Obrasci za penzionere
Elektronsko slanje novca u Srbiju i Crnu Goru
Usluge mjenjačkih poslova

aktulenostiAktuelnosti

Apr

04

PostEurope - Procjena procesa rada


Nakon izvršenog pregleda procesa (28.03.-01.04. 2011) u JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo, Karsten Obro, audit menadžer PostEuropa izjavio je:

Ni Svjetski poštanski savez ni PostEurop, kada je u pitanju procjena kvaliteta,  ne uzimaju kao olakšavajuću  činjenicu da BH Pošta posluje u uvjetima gdje na teritoriju jedne države posluju tri poštanska operatora. Neki će reći da su to otežani uvjeti poslovanja. Mi, međutim, smatramo da se radi o dodatnom poslovnom izazovu. Upravo u takvome ozračju, zadovoljstvo mi je konstatirati da je od prethodne procjene rada (2008.) do danas BH Pošta značajno unaprijedila kvalitet svojih usluga, sukladno usvojenim projektima i dinamici. Sretan sam da mogu reći da se BH Pošta na ovim prostorima ponaša, uvjetno rečeno, kao lokomotiva, koja vuče i druge i postavlja više standarde.

Dakle, zadovoljni smo napretkom veoma, ali mi iz evropskog poštanskog sektora  nikad ne možemo biti zadovoljni postignutim. Uvijek moramo postavljati nove ciljeve i težiti boljem.

I prije tri godine, nakon jednako zahtjevnog pregleda procesa dali smo dobre ocjene BH Pošti. Ove godine te su ocjene još bolje, a kvalitet u rangu sa evropskim standardima. Ipak, svi mi skupa moramo i možemo još više i bolje.


arhivaarhiva