aktulenosti Aktuelnosti

Nov

16

Pritužbe na oštećene pošiljke prilikom dostave ne odnose se na pošiljke BH Pošte


U Centar Pošta Sarajevo u posljednje vrijeme stiglo je nekoliko pritužbi na oštećene pošiljke prilikom dostave na adrese građana. Naime, na osnovu dokaza ustanovljeno je da nije riječ o pošiljkama koje dostavljaju poštari BH Pošte, nego o pošiljkama koje dostavljaju tzv. kuriri određenih kompanija. Pritužbe na račun BH Pošte nisu utemeljene jer se pokazalo da svaka od oštećenih pošiljki nije prošla proces prijema i dostave u BH Pošti.

Naime, riječ je o nesporazumu u kojem građani dobiju određenu pošiljku, koja se obično uručuje ubacivanjem u kućni kovčezić ili ostavlja na nekom drugom mjestu, ustanove da je oštećena i pošalju pritužbu BH Pošti, a pritom ne provjere na koji način određene firme distribuiraju svoju poštu, u šta najčešće spadaju računi.

BH Pošta preporučuje građanima da, ukoliko budu svjedoci ovakvih nemilih događaja, provjere izvor pošiljke jer svaka pošiljka BH Pošte po zakonu mora imati žig prijemne pošte. Ukoliko pošiljka nema žig znači da nije poslana preko BH Pošte. U tim slučajevima, adresa za žalbe bilo koje vrste nije BH Pošta, nego kompanija koja na takav način distribuira svoju poštu.


arhiva arhiva