BH Pošta Na Plenarnoj Sjednici PostEurop-a U Dablinu

BH Pošta na plenarnoj sjednici PostEurop-a u Dablinu

BH Pošta učestvovala je na Plenarnoj sjednici PostEurop-a koja je bila održana od 4. do 6. oktobra u Dablinu (Irska). Ove godine nas je predstavljao pomoćnik izvršnog direktora Sektora za poštanski promet, Adnan Zaimović.

Poštanskim delegacijama prezentovani su izvještaji o radu između dvije skupštine i biznis plan za narednu godinu. U sklopu sjednice održan je i biznis forum o održivoj i konkurentnoj transformaciji pošta, kao i praćenje globalnih trendova i njihovog uticaja na poštansko poslovanje. S obzirom na to da je poštanska djelatnost posljednjih godina prošla kroz ogromnu transformaciju izazvanu različitim faktorima, PostEurop je izradio Viziju održivosti koja je prezentovana na plenarnoj sjednici. Ubrzana digitalizacija i inovacije, te promjene navika korisnika poštanskih usluga, razlog su jedne od glavnih tema panel diskusije direktora, Budućnost Evrope i poštanske industrije.

Plenarne sjednice na kojima se okupljaju rukovodioci evropskih poštanskih operatera, održavaju se jednom godišnje i dobra su prilika da se poboljša saradnja poštanskih operatera, te da se razmijene mišljenja o aktuelnostima iz oblasti poštanske djelatnosti.

BH Pošta je dugogodišnji član PostEurop-a, te redovno učestvuje na skupovima koje organizuje ova poštanska organizacija.

Isplaćene Septembarske Penzije

Isplaćene septembarske penzije

„JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo isplatilo je septembarske penzije svim penzionerima koji svoj novac primaju preko BH Pošte. Naši poštari su i ovog mjeseca penzije isplatili na vrijeme, a nastojaćemo i svaki sljedeći mjesec u što kraćem roku izvršiti isplatu, kako bi naši korisnici bili zadovoljni.

Mi smo tu zbog vas!

OBAVIJEST

OBAVIJEST

Obavještavamo korisnike naših usluga da je od 03.10.2022. godine u primjeni novi Cjenovnik poštanskih usluga koji možete pogledati OVDJE.

Pošta Poljske Prijavila Krađu Identiteta

Pošta Poljske prijavila krađu identiteta

Ovlašteni poštanski operater Poljske, Poczta Polska, obavijestio nas je o pokušaju krađe identiteta koja se tiče obračuna sa partnerskim operaterima. Naime, određena lica su se predstavljala kao zaposlenici pošte Poljske sa namjerom da stupe u kontakt sa ovlaštenim operaterima u cilju naplate potraživanja na bankovni račun koji ne pripada Pošti Poljske.

U tom smislu zamolili su sve partnerske poštanske operatere da obrate pažnju, te da prijave sve sumnjive zahtjeve.

BH Pošta Nastavlja Sa Primjenom Savremenih Tehologija I Uvođenjem Novih Usluga

BH Pošta nastavlja sa primjenom savremenih tehologija i uvođenjem novih usluga

Pozitivno poslovanje najvećeg poštanskog operatera u BiH

U neminovnim promjenama koje su donijele digitalizacija, savremena tehnologija, pandemija i globalna kriza ni poštanska djelatnost nije mogla biti izostavljena. Tako se u skladu sa okolnostima i novitetima, promijenila i percepcija o poštanskoj djelatnosti, a najviše zahvaljujući odlukama koje su poštanski operateri donosili da bi se prilagodili digitalnom dobu i iskoristili sve svoje potencijale.

Najveći i najuspješniji poštanski operater u BiH “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo svoje aktivnosti je vodio promišljeno i odgovorno, pa tako, kako navode, ni rezultat nije izostao. Prihod BH Pošte posljednjih godina povećan je za 12 do 15 posto. Prilagodili su se, kako kažu, novim zahtjevima tržišta što je zahtijevalo uvođenje novih usluga i optimiziranje postojećih, modernizaciju i digitalizaciju postojećih servisa i ulaganje u poštansku infrastrukturu.

Obilježavanje 9. oktobra – Svjetskog dana pošte dobra je prilika da BH Pošta predstavi svoje usluge, te da iskaže važnost poštanskog sektora u svakodnevnom životu ljudi i njihovom poslovanju i njegov doprinos društvenom i ekonomskom razvoju zemlje, saopšteno je iz ove kompanije.

BH PostExpress – brza pošta, usluga sa najvećim brojem korisnika

Od usluga koje su najviše doprinijele povećanju prihoda izdvaja se BH PostExpress – brza pošta, usluga koja ima najveći rast i najveći broj korisnika. BH Pošta svakodnevno radi na širenju svoje brze pošte i usavršavanju sa obučenim kadrovima s obzirom da se, zbog povećanja korisnika u online trgovini, i dalje očekuje rast ove usluge. Kako navode iz BH Pošte, prednosti njihove brze pošte u odnosu na konkurenciju su najbrojnija infrastruktura, najveći vozni park i najprofesionalniji dostavljači. Korisnici koji žele brzu dostavu BH Pošte vrlo jednostavno mogu najaviti pošiljku ili pozivom na Kontakt centar 1312 ili na šalterima pošta ili online klikom na: https://www.posta.ba/bhpe-najava-posiljke/

BH Pošta je, takođe, putem usluge brze pošte BH PostExpress omogućila da više od dva miliona aktivnih korisnika OLX.ba platforme na najbrži i najjednostavniji način trguje i razmjenjuje pošiljke uz dodatnu sigurnost. Ovu integrisanu uslugu brze dostave BH PostExpress na internet stranici OLX.ba korisnici su ocijenili vrlo profesionalnom, saopšteno je iz BH Pošte.

Izuzetno je značajna i usluga eShop, platforma za online kupovinu, koja nudi malim i velikim firmama uslugu iznajmljivanja web servisa za online prodaju, integrisanu sa uslugom dostave proizvoda putem BH PostExpress, i to po najpovoljnijim cijenama

Usluga Hibridne pošte udvostručila prihode

BH Pošta je zaključila Ugovore za štampu i distribuciju računa sa velikim komunalnim preduzećima gdje je do izražaja došla njihova savremena usluga – hibridna pošta, što je udvostručilo i prihod u odnosu na raniji period. Hibridna pošta se bavi uslugom elektronskog pisma. To znači da se pruža mogućnost firmama, institucijama ili fizičkim licima da Hibridnoj pošti pošalju informaciju u elektronskom obliku (račun, izvod, poziv i sl.), a da se, potom ta informacija obradi, odštampa i spakuje u kovertu, odnosno da se pretvori u pismonosnu pošiljku te da se, u što kraćem roku dostavi do primatelja.

Hibridna pošta BH Pošte ima impozantne moderne sisteme za štampu i kovertiranje koji omogućava kapacitet proizvodnje do 40.000 pošiljki u jednom satu. Ovdje se mjesečno u prosjeku odštampa i kovertira 2.500.000 A4 dokumenata. Takođe, sve pošiljke koje se kreiraju u Hibridnoj pošti se prerađuju na najmodernijem sistemu za mašinsko sortiranje pošiljki, koji sortira brzinom do 50.000 pošiljki na sat.

Sigurne transakcije novca

Po osnovu mjenjačkih usluga koje su proširili i modernizovali, takođe su udvostručili godišnji prihod, navode iz BH Pošte. U 220 poslovnica BH Pošte širom FBiH i Brčko Distrikta korisnici mogu koristiti usluge otkupa i prodaje stranog novca, što je građanima dodatna pogodnost u smislu velike rasprostranjenosti mjenjačnica BH Pošte, te u smislu skraćenog vremena čekanja u redovima.

Usluge transfera novca unutar BiH i u međunarodnom prometu standardno bilježe veliki broj transakcija. Posebno se izdvaja nova usluga PostCash, koja osim na šalterima, funkcioniše i pomoću aplikacije. Iz BH Pošte navode da je ova aplikacija jednostavna i sigurna za sve one koji iz država Evropske unije, Ujedinjenog Kraljevstva, Norveške, Lihtenštajna ili Islanda trebaju poslati novac primateljima u BiH. Usluga se realizuje po principu da pošiljalac novac šalje sa bankovnog računa pomoću mobilne PostCash aplikacije https://postcash.eu/, a primalac novac preuzima u najbližoj poštanskoj jedinici BH Pošte, bez naknada, samo 30 minuta nakon potvrde slanja.

Iz BH Pošte naglašavaju njihovu ulogu u unutrašnjem i međunarodnom platnom prometu, gdje se i dalje, kako kažu, ističu sa najpovoljnijim cijenama i provizijama. Sa Elektroprivredom BiH imaju ugovor da na svim svojim šalterima, njih preko 400, nema provizije za plaćanje struje, za sva fizička lica, što je dodatna pogodnost za građane.

Potrebe korisnika na prvom mjestu

Mnoge usluge ne bi mogle funkcionisati bez Glavnog poštanskog centra koji, u tehnološkom smislu, predstavlja glavno čvorište poštanskog sistema u BiH. Tu se odvija razmjena pošiljaka sa svim poštanskim operaterima u BiH, zato je njegova važnost još veća jer bez tehnološkog razvoja ovog centra i bez njegovog 24-satnog rada ne bi mogao funkcionisati ni poštanski saobraćaj u cijeloj zemlji, navode iz BH Pošte. Dalje se pošiljke distribuiraju u sedam Centara pošta, koliko ih BH Pošta ima. Mogu se, kažu, pohvaliti profesionalnim zaposlenicima koji se maksimalno trude ispuniti svoje radne obaveze.

Treba napomenuti da je BH Pošta veliki kolektiv koji funkcioniše besprijekorno, a radnici uživaju sva radnička prava u skladu sa zakonskim rješenjima i internim pravilnicima. I menadžmentu i radnicima je stalo da BH Pošta ostane stabilna kompanija, sa redovnim platama i ostalim naknadama, a da u isto vrijeme opravdaju povjerenje svojih korisnika, kažu iz najvećeg poštanskog operatera u BiH.

Daljni razvitak BH Pošte ići će u smjeru praćenja trendova svjetskih poštanskih operatera, modernizacije usluga, uvođenjem novih, te prilagođavanjem starih usluga potrebama tržišta, navode iz BH Pošte. Trenutno se nalaze u fazi implementacije PKI infrastrukture, sistema koji će omogućiti primjenu elektronskog potpisa u svakodnevnoj korespodenciji fizičkih i pravnih lica i javne uprave, što će, kako očekuju, ubrzati i pojednostaviti proces rada.

“Osluškujemo potrebe korisnika, te posebnu pažnju posvećujemo tome da svim građanima osiguramo dostupnost naših usluga i dovoljan broj šalterskih mjesta na kojima će moći završiti sve svoje obaveze. Iz tog razloga našu razgranatu poštansku mrežu zadnjih godina dodatno širimo sa otvaranjem izdvojenih i ugovornih šaltera kako bi naši korisnici svoje obaveze mogli završiti brzo i jednostavno” – saopšteno je iz “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo.


Društvena odgovornost

BH Pošta svake godine provodi Javni poziv za donacije, te tako kao društveno- odgovorna kompanija, sa nekoliko stotina hiljada maraka pomaže projekte iz oblasti sporta, kulture, socijalne pomoći i time jasno pokazuje da cijeni napore udruženja, klubova i organizacija u stvaranju boljeg životnog okruženja za sve građane.

Posebno ističu da su prije dvije godine sa velikim novčanim iznosima od po 50.000 KM podržali rad Zemaljskog muzeja BiH i Memorijalnog centra Potočari. Takođe, BH Pošta često sponzoriše značajne događaje iz oblasti sporta, kulture i humanitarne akcije i time daje primjer i drugim kompanijama u BiH da budu društveno odgovorne jer pomoći drugome i podržati značajne projekte je tradicija, ali i obaveza koju BH Pošta redovno ispunjava.


Najveći vozni park

BH Pošta, kao najveći poštanski operator u Bosni i Hercegovini, posjeduje najmodernija teretna vozila. Posebno su ponosni na to što raspolažu značajnim brojem hibridnih vozila, odnosno vozila koja koriste elektromotor, te doprinose manjem zagađenju zraka.

BH Pošta je prva kompanija u BiH koja je počela intenzivno uvoditi hibridna i električna vozila u tehnološkom i dostavnom procesu, što je danas svjetski trend u poslovanju.

Radnici BH Pošte Pomogli Dječaku Kristijanu Da Ostvari San

Radnici BH Pošte pomogli dječaku Kristijanu da ostvari san

Dječak Kristijan Mandić, na prvi pogled isti kao svi njegovi vršnjaci, ipak je potpuno drugačiji i po načinu razmišljanja i po okolnostima u kojima živi.

Nekada davno vraćen je u BiH iz hrvatskog sirotišta, te se sam borio da preživi, ali najviše da ostvari svoj san da postane farmer u svojim rodnim Konjevićima kod Zenice. Velike zamisli da ima svoju farmu danas je skoro pretočio u djelo uz pomoć dobrih ljudi među kojima je i naših 107 zaposlenika iz zeničkih pošta, ali najviše zahvaljujući svojoj hrabrosti i odlučnosti da bude drugačiji od svojih vršnjaka i da se posveti životu u prirodi.

Da je Kiki drugačiji prepoznale su prvobitno naše kolegice i kolege Sanida, Iman i Kenan, a kasnije i stotinu drugih koji su smišljali načine kako da pomognu dječaku koji je zaljubljen u prirodu i životinje, a koji se ipak nalazi i u veoma teškoj finansijskoj situaciji. Naše kolege su odlučile da mu kupe ono što najviše voli, životinje. Prva namjera je bila da mu kupe kozu, međutim kako se akcija širila u našim poštama na području Zenice, odluka je pala na kupovinu ovce. Na kraju su skupili dovoljno novca da mu kupe kravu. Uručili su mu novac i poklone i time pokazali da su puni razumijevanja i spremnosti da pomognu ovom hrabrom dječaku koji je školsku klupu, druženje, igrice, mobitele i sve ono što interesuje njegovu generaciju, zamijenio teškim radom na polju i uzgojem životinja.

Naše kolege najviše je, kako kažu, dirnula hrabrost i želja mladog Kristijana Mandića da ljubav prema životinjama i prirodi objedini u jednu veliku farmu, koja je na putu da to i postane. Kiki već ima koze, ovce, konje i pse ovčare, a zahvaljujući našim kolegicama i kolegama farmi će se pridružiti i jedna krava koja će, ni manje ni više, dobiti ime Brza, po brzoj pošti BH Pošte.

S obzirom na to da je Kiki veoma odgovoran i više nego zreo za svoje godine, ne sumnjamo da životinje na njegovoj farmi imaju svu potrebnu pažnju. Svakako će od njih imati i koristi, jer već prodaje kozje mlijeko, a uskoro će prodavati i kravlje.

Ponosni smo na radnike BH Pošte koji su do sada nebrojeno puta pokazali da su spremni pomoći svojim sugrađanima. Uostalom, čovjek je bogat onoliko koliko daje. Vjerujemo da smo bar malo pomogli da se jedan dječački san počne ostvarivati.

Vaša BH Pošta

VELIKA BRITANIJA I ITALIJA – Poremećaji U Poštanskom Prometu

VELIKA BRITANIJA I ITALIJA – Poremećaji u poštanskom prometu

Ovlašteni poštanski operater Velike Britanije, Royal Mail, obavijestio nas je da su njihovi poštanski radnici najavili 24-satni štrajk od petka 30.09. do nedjelje 02.10.2022. godine.
S tim u vezi mogu se očekivati kašnjenja u preradi, prenosu i dostavi svih vrsta međunarodnih poštanskih pošiljaka početkom naredne sedmice.

Ovlašteni poštanski operater Italije, Poste Italiane, takođe nas je obavijestio da je za 01.10. 2022. godine najavljen štrajk kargo službi na aerodromima širom Italije. Iako će Pošta Italije preduzeti sve mjere kako bi se garantovao kvalitet usluge uvođenjem dodatnih smjena, ipak se mogu očekivati kašnjenja međunarodnih poštanskih pošiljaka početkom naredne sedmice.

 

Slapovi Kozice Fojnica Na Poštanskoj Marki

Slapovi Kozice Fojnica na poštanskoj marki

Povodom Svjetskog dana turizma BH Pošta je izdala poštansku marku “Slapovi Kozice Fojnica”. Dragulj fojničkih rijeka kako zovu slapove Kozice, našao je svoje mjesto na poštanskoj marki koju smo izdali u 10.000 primjeraka, nominalne vrijednosti 0,90 KM. Autor marke je naš dizajner Tamer Lučarević, a odštampali smo i prigodan koverat sa istim motivom.

Slapovi Kozice udaljeni su desetak kilometara od Fojnice. U šumskom okruženju, na planinskoj rječici Kozica formiralo se nekoliko manjih i dva veća vodopada, čija se visina kreće od 5 do 20 metara.

Iako nedovoljno poznato kao turističko mjesto, istinski ljubitelji prirode itekako znaju za ovu bajkovitu lokaciju. Zahvaljujući opštinskoj vlasti u Fojnici, pokrenute su aktivnosti na uređenju ovog lokaliteta, pa je do sada teško dostupan prilaz potpuno uređen, napravljena je kapija, dovedena je voda za piće, te su napravljene adrenalin staze do slapa I i slapa II, kao i sve pristupne staze do slapova. Takođe su napravljeni mostovi za prelaze, rekonstruisan je postojeći hladnjak, urađena je zaštitna ograda na mjestima gdje je bila neophodna, a kompletan lokalitet je očišćen od smeća, te su postavljene kante i brojni putokazi.

Sva izdanja poštanskih maraka možete pogledati na: https://postshop.posta.ba/

BH Pošta Na Privrednom Sajmu U Tešnju

BH Pošta na privrednom sajmu u Tešnju

Međunarodni sajam privrede, 16. po redu, otvoren je danas zvanično u Tešnju i trajaće do subote, 24.09.2022. godine. BH Pošta i ove godine učestvuje na tešanjskom sajmu, te će u svom izložbenom prostoru predstaviti svoje tradicionalne i nove usluge.

Sve informacije o uslugama BH Pošte moći će se dobiti direktno od naših predstavnika na Sajmu kao i iz reklamno-propagandnih materijala koji će biti podijeljeni posjetiocima i poslovnim partnerima.

Učešćem na sajmovima, BH Pošta nastoji korisnicima, fizičkim i pravnim licima, približiti prednosti korištenja svih svojih usluga.

Ovogodišnji Sajam u Tešnju okupio je više stotina izlagača, na 5.000 kvadrata zatvorenog i 10.000 kvadrata otvorenog izložbenog prostora. Posjetite štand BH Pošte na Međunarodnom sajmu privrede!

Vidimo se u Tešnju!

Porast Prihoda Najvećeg Poštanskog Operatera U BiH

Porast prihoda najvećeg poštanskog operatera u BiH

INTERVJU: MIRSAD MUJIĆ, GENERALNI DIREKTOR BH POŠTE

Prilagodili smo se novim zahtjevima tržišta što je zahtijevalo i uvođenje novih usluga te optimiziranje postojećih – Usluga BH PostExpress u konstantnom porastu – Dobri rezultati usluga hibridna pošta, mjenjački poslovi, platni promet i novčane transakcije

BH Pošta spada u najuspješnije kompanije u Bosni i Hercegovini i vodeći je domaći poštanski operater. Zavidan poslovni uspjeh BH Pošte rezultat je dobrih odluka menadžmenta, kvalitetnih kadrovskih rješenja, uvođenja novih usluga, modernizacije i digitalizacije postojećih servisa i pametnog ulaganja u poštansku infrastrukturu.

Generalni direktor BH Pošte, gospodin Mirsad Mujić na čelu je kompanije od 2015. godine i u tom periodu BH Pošta bilježi najbolje poslovne rezultate, a takav kontinuitet dobrog poslovanja zadržan je i u dvogodišnjem periodu pandemije, kao i danas u uslovnima globalne krize.

Šta je sve uticalo na sadašnje poslovne rezultate BH Pošte?

– Sve aktivnosti BH Pošta vodila je promišljeno i odgovorno što je rezultiralo time da je godišnji prihod naše kompanije posljednih godina povećan za 12 do 15 posto. Takođe, uveli smo nove usluge i optimizirali postojeće. Rekao bih da smo to učinili zahvaljujući modernizaciji i prilagođavanju online trgovini kao najviše rastućem trendu globalne trgovine i komunikacije. U tom procesu fokus smo stavili na dobro obučene kadrove, iskusne i kvalifikovane. Nastojimo da osiguramo što bolje uslove za naše radnike, ali isto tako pokušavamo da dođemo do kvalitetnih novih kadrova koji će unijeti inovativnost u naše poslovne procese.

U istom periodu, i pored svih izazova, nismo zanemarivali ni društvenu odgovornost, te smo nastavili pomagati projekte iz oblasti nauke, sporta, kulture, historije, obrazovanja, kao i donirati sredstva udruženjima čiji rad je važan za razvijanje bosanskohercegovačkog društva – kazao je na početku intervjua generalni direktor BH Pošte Mirsad Mujić.

Iz godine u godinu bilježite sve bolje rezultate. Kako to objašnjavate s obzirom na izazove koji su nam u posljednje vrijeme donijele razne krize?

– Jednostavno, prilagodili smo se tržištu u datom trenutku i iskoristili naše prednosti, a to su: najrazvijenija poštanska mreža, brza dostava pošiljaka, veliki broj naših zaposlenika, dostupnost naših usluga, te smo konstantnim obnavljanjem voznog parka stvorili uslove za brzu i kvalitetnu realizaciju svih naših usluga.

Izdvojit ću samo nekoliko onih koje su nam donijele najveći rast prihoda. Na prvom mjestu je svakako usluga BH PostExpress – brza pošta. To jeste nova usluga, ali ona ima najveći rast i najveći broj korisnika. Radit ćemo na njenom širenju i usavršavanju sa obučenim kadrovima s obzirom da očekujemo da će ova usluga biti sve traženija i dalje, što je rezultat svakodnevnog povećanja broja korisnika u online trgovini.

Takođe, zaključili smo Ugovore za štampu i distribuciju računa sa velikim komunalnim preduzećima, a gdje je do izražaja došla naša savremena usluga – hibridna pošta. Time je prihod od ove usluge udvostručen u odnosu na raniji period. Po osnovu mjenjačkih usluga koje smo proširili i modernizovali, takođe smo udvostručili godišnji prihod. Izdvojio bih još uslugu transfera novca unutar BiH i u međunarodnom prometu koja standardno bilježi veliki broj transakcija. Pored navedenih, tu je još niz drugih usluga koje su rezultirale značajnim povećanjem prihoda. Ne treba zaboraviti našu ulogu plaćanja u unutrašnjem i međunarodnom platnom prometu, gdje se i dalje ističemo sa najpovoljnijim cijenama.

U eri digitalizacije i savremene tehnologije poštanska djelatnost nije mogla biti izostavljena. Gdje vidite poštu u tim nezaobilaznim procesima?

– Percepcija o poštanskoj djelatnosti se mijenja u skladu sa svim novitetima. Smatram da pošta ima svoje potencijale koje može iskoristiti u novom digitalnom dobu. Recimo, brza pošta, koja unazad desetak godina nije ni postojala, a danas predstavlja glavni faktor u online trgovini. Trenutno se nalazimo u fazi implementacije PKI infrastrukture i taj sistem će nam omogućiti primjenu elektronskog potpisa u svakodnevnoj korespodenciji fizičkih i pravnih lica i javne uprave. Nadalje, u domenu e-usluga (e-trgovina, e-shop) pošta mora imati svoju ulogu i mi na tome konstantno radimo. S druge strane, svi ovi procesi neće se desiti tako brzo, te će u međuvremenu uobičajene poštanske usluge funkcionisati kao i do sada. Mi posebnu pažnju posvećujemo tome da svim građanima osiguramo dostupnost naših usluga i dovoljan broj šalterskih mjesta koja će obezbijediti sigurno i brzo gotovinsko i kartično plaćanje.

Kakvi su planovi menadžmenta BH Pošte u daljem razvoju najuspješnijeg domaćeg poštanskog operatera?

– Prije svega, moramo zadržati poziciju vodećeg poštanskog operatera u BiH. A to mislimo uraditi prvenstveno podizanjem kvaliteta naših usluga. Naravno, najbitnija je stabilnost u poslovanju firme, a nju možemo zadržati sa uvođenjem novih usluga, optimiziranjem tradicionalnih i prilagođavanjem tržištu koje stalno ima nove zahtjeve.

Što se tiče novih projekata, u fokusu nam je već spomenuta implementacija elektronskog potpisa, zatim rad na daljem razvoju BH PostExpressa – brze pošte, unapređenje e-komerca,e-shop i sistema integrisane dostave, instaliranje prvog sistema paketomata u BiH, uvođenje mobilne aplikacije za automatsko upravljanje i plaćanje komunalnih i ostalih računa, te stvaranje ostalih preduslova za razvijanje nadolazećih trendova u poštanskoj djelatnosti i komunikaciji.

Ranije ste vrlo često isticali da je za postizanje uspješnih rezultata osim zadovoljstva korisnika, jako bitno i zadovoljstvo radnika BH Pošte. Ispunjava li BH Pošta sve obaveze prema svojim radnicima?

– Veliku pažnju obraćamo na ispunjavanje svih obaveza prema zaposlenicima. Lično smatram da samo na taj način možemo postizati uspjehe kakve smo do sada imali. U svim poslovnim procesima ljudi su najvažniji, a u tom smislu imamo izuzetno korektnu saradnju sa Sindikatom BH Pošte i radnicima, što je preduslov za uspjeh jedne kompanije. Naši radnici imaju sva radnička prava u skladu sa zakonskim rješenjima i internim pravilnicima. Uprava se trudi biti pravedan partner i transparentno sarađivati sa Sindikatom kao predstavnicima radnika.

Zajedničkim radom i trudom nastavljamo dalje jer je Upravi i radnicima podjednako važno da BH Pošta ostane stabilna kompanija, sa redovnim platama i ostalim naknadama, a da u isto vrijeme opravdamo povjerenje svih naših korisnika.


Isplata penzija prioritet

Više od 100.000 penzionera prima penzije putem BH Pošte.

– U tom segmentu postoji poseban odnos penzionera i pošte koji je baziran na povjerenju. Mi činimo sve da to povjerenje opravdamo, tako što je podjela penzija početkom svakog mjeseca, poštarima prioritet, te smo uveli i obavezu da se isplata završi u što kraćim rokovima, najviše u roku od tri dana – navodi generalni direktor BH Pošte.


Društvena odgovornost

Generalni direktor BH Pošte, Mirsad Mujić izrazio je zadovoljstvo zbog činjenice da je BH Pošta svih proteklih godina ostala društveno-odgovorna kompanija.

– Podrška projektima iz oblasti obrazovanja, nauke, kulture, sporta, te kroz akcije humanitarnog karaktera, za nas u BH Pošti je već tradicija, običaj na koji smo ponosni. Svake godine kroz javni poziv za dodjelu donacija izdvojimo i po nekoliko stotina hiljada maraka za prijavljene projekte. To nije naša obaveza, nego čast i poziv kojem ćemo se uvijek i rado odazivati. I ove godine izdvojili smo značajna sredstva za donacije udruženjima i projektima za koje smatramo da su važni u razvoju naše društvene zajednice, te ćemo i dalje u skladu sa našim mogućnostima, ostati društveno-odgovorna kompanija.